| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Pasquale
|
Geplaatst: Vr 12 Aug, 2005 10:44 am Onderwerp: Vliegerstekkies |
|
|
| Weet er iemand een goede vliegerplaats in het Antwerpse waar de wind gunstig staat? Het Galgenweel op linkeroever is erg onstabiel... |
|
| Naar boven |
|
 |
jante

Geregistreerd op: 16-6-2005 Berichten: 99 Woonplaats: Antwerpen (zoersel) en Nieuwpoort (groenendijk)
|
Geplaatst: Za 13 Aug, 2005 8:37 pm Onderwerp: |
|
|
in de voorkempe natuurlijk!
ergens rond wijnegem ofzo
ga maar in een wei staan daar is genoeg plaats
maar je moet wel uitkijken voor prikkeldraad
grtz
jante _________________ psycho 2 10m
radsails 7 m
scrub lyon canion
fly air belgium: www.flyabb.com |
|
| Naar boven |
|
 |
jante

Geregistreerd op: 16-6-2005 Berichten: 99 Woonplaats: Antwerpen (zoersel) en Nieuwpoort (groenendijk)
|
Geplaatst: Za 13 Aug, 2005 8:38 pm Onderwerp: |
|
|
oh ja
das van de rozeveld een kwartiertje rijde me de bus
41.0
das den bestr
grtz
radsails 7 m
scrub lyon canion
|
| Naar boven |
|
 |
neocivis

|
Geplaatst: Zo 14 Aug, 2005 9:46 am Onderwerp: |
|
|
waar bedoelt ge dan juist in wijnegem? die weien over het shoppingcenter? die zen vrij groot, maar kweet ni of de eigenaar daar mee kan lachen als je daar gaat kiten. _________________ Elliot virus
Bora II 8.5
amun 2.8/5.3 |
|
| Naar boven |
|
 |
jante

|
Geplaatst: Zo 14 Aug, 2005 12:48 pm Onderwerp: |
|
|
ik zelf woon in st-antonius
een paar dorpjes verderop
bij ons kan je voor al goed kiten in de winter dan is de boer er toch ni
maar voor het shopping kan je het beter ni doen je kan beter een stukje verder wandelen dan heb je meer kans.
anders kan je altijd wa verder rijden met de bus (of auto natuurlijk) en ga je verder tot st-antonius(halte bibliotheek) daar kan je dan de kerkhoflei in gaan verder de kwikaart in en daar zijn een paar mooie weitjes maar wel minder groot!
ik woon zelf in die kerkhoflei dus als je geďnteresseert bent kom je maar af
grtz
radsails 7 m
scrub lyon canion
|
| Naar boven |
|
 |
dragoon

Geregistreerd op: 19-2-2004 Berichten: 139 Woonplaats: Ninove-Oedelem
|
Geplaatst: Zo 14 Aug, 2005 4:47 pm Onderwerp: |
|
|
je kan ook eens gaan zoeken op het linker oever ter hoogte van GZVA daar is er een open terrein waar men jaarlijks een vliegerhappening houdt. _________________ dragoon en kids |
|
| Naar boven |
|
 |
Pasquale
|
Geplaatst: Zo 14 Aug, 2005 7:01 pm Onderwerp: |
|
|
| Wanneer is die vliermeeting? |
|
| Naar boven |
|
 |
inioch Gast
|
Geplaatst: Di 16 Aug, 2005 7:47 pm Onderwerp: |
|
|
| hey kzal elle moete teleur stelle me de wei tegenover de shopping gade nie moge kite alle toch bijna nooit den boer di die wei gebruikt is menen oom en ik kan ook mer ne keer of 3 per jaar die wei gebruike want die paarde en koeie staan der altijd op. Kzou zegge klaat iets wete wanneer het vee van de wei gaat voor nen dag. |
|
| Naar boven |
|
 |
Kite-lover
|
Geplaatst: Ma 29 Aug, 2005 1:39 pm Onderwerp: |
|
|
Hello,
Ik lucht mijn vliegers wel eens uit in "De Schorre" in Boom. Naast de oefenhelling van de Delta's en Parapenters ligt een mooi grasplein waarvan het gras wordt afgereden door de gemeente. Het is wel langs 3 zijden afgeboord met bosjes en bomen, wat turbulente condities geeft, bijhalve bij ZW dan kan er zelfs met de buggy gereden worden. Het is wel even zoeken naar de parking aan de achterzijde van het domein.
Op het linker oever (St Anneke) hebben wij ook al met de bugs gereden (Plancefloerlaan of zo) tegenover Combori. Grote niet onderhouden vlakte, ideaal voor static flying. Doenbaar met big-foot bug op de wandelpaden.
Groetjes,
Johan. _________________ Buggy: V-max bigfoot & PL bigfoot
Little devil 2.1 & 3 & 4.5 & 6
Beamer 3.6 & 5 |
|
| Naar boven |
|
 |
Kite-lover
|
Geplaatst: Ma 29 Aug, 2005 1:39 pm Onderwerp: |
|
|
Hello,
Ik lucht mijn vliegers wel eens uit in "De Schorre" in Boom. Naast de oefenhelling van de Delta's en Parapenters ligt een mooi grasplein waarvan het gras wordt afgereden door de gemeente. Het is wel langs 3 zijden afgeboord met bosjes en bomen, wat turbulente condities geeft, bijhalve bij ZW dan kan er zelfs met de buggy gereden worden. Het is wel even zoeken naar de parking aan de achterzijde van het domein.
Op het linker oever (St Anneke) hebben wij ook al met de bugs gereden (Plancefloerlaan of zo) tegenover Combori. Grote niet onderhouden vlakte, ideaal voor static flying. Doenbaar met big-foot bug op de wandelpaden.
Groetjes,
Johan. _________________ Buggy: V-max bigfoot & PL bigfoot
Little devil 2.1 & 3 & 4.5 & 6
Beamer 3.6 & 5 |
|
| Naar boven |
|
 |
|